BLOGGEN

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Marlene Hedberg - 17 december 2012 22:12

Det känns som om det är länge sen jag var in och skrev här på bloggen:-)) jag har haft rätt mycket att göra och hästar och hundar som har varit sjuka sen har vi våran renovering som tar tid med att man måste VÄNTA på målaren som inte kommer!!!! Ah nu i dag kom de hit och flytspackla golvet i toan så snart så kanske vi har en fungerande toa:-))) tur att vi har en på övervåningen men i allt strul så har man gått ner nästan 5kg!!! så det är nåt gott:-)


Mirco ska in på klubben för att träffa tandläkaren Sara igen i morgon :-) så nu är det tredje gången vi kollar denna tand men hon trodde det skulle vara sista gången nu sen kan vi ha årlig koll upp till 7 år unjefär.

Det blev 8 hästar som ska träffa Sara av olika anledningar så det var kul att det blev så pass ändå när hon ändå kommer hit.    


Nu har jag börjat köra igång killen igen lite lungt sen 1½ vecka tillbaka och vi kommer att ta det lungt med korta intensiva tränings minuter  som skritt och sen träna tex galoppfattningar, skänkelvikningar mm en kvart unjefär sen skritt igen ute efter vägen...bara så att han ska ha lusten och goèt uppe:-)) så snart ska jag in på klubben och träna igen :-) Jag har faktiskt tagit semester så jag ska ha jullov en hel vecka med barna:-)))ska bli skönt:-))

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards